معرفی کتاب مالون می میرد در تالار آیینه

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه کننده برنامه تالار آیینه گفت: کتاب مالون می میرد، دومین اثر از سه گانه معروف ساموئل بکت است که در سال 1951 به انتشار رسید.

معرفی کتاب مالون می میرد در تالار آیینه

وی ادامه داد: پیرمردی در اتاقش روزهای آخر زندگی را پشت سر می گذارد. برایش غذا می آورند و تمیزش می نمایند در حالی که وی به انتظار مرگ نشسته است. این رمان جریان ساز، با داستانی متفاوت و به یاد ماندنی، هم ردیف آثار بزرگی چون در انتظار گودو یا آخر بازی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: نویسندگان بزرگی چون داستایوفسکی، چخوف و تولستوی تاثیر عمیقی بر ادبیات جهان داشته و دارند و به نوعی مطالعه آثار این نویسندگان بخش جدایی ناپذیر فعالیت های فرهنگی ادبی حرفه ای در جهان به شمار میرود. از همین رو برنامه تالار آیینه کتاب های این نویسندگان بزرگ را معرفی می نماید.

تهیه نماینده برنامه تالار آیینه خاطر نشان شد: سه شنبه 21 دی ماه، کتاب مالون می میرد، اثر ساموئل بکت معرفی می گردد و علاقه مندان می توانند برنامه تالار آیینه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت 22 از رادیو ایران بشنوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1897

به "معرفی کتاب مالون می میرد در تالار آیینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کتاب مالون می میرد در تالار آیینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید