شانگهای چین به شهر ارواح تبدیل شده است؟

به گزارش آسمان فارس، مایکل یون کاربری که عکس هایی را منتشر نموده که ظاهرا شانگ های خالی از جمعیت را نشان می دهد؛ نوشته که این عکس ها خیابان های متروک و استارباکس خالی از مشتری را نشان می دهند.

شانگهای چین به شهر ارواح تبدیل شده است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیوزویک؛ او مدعی شده که این عکس ها به وسیله یکی از دوستان اش روز دوشنبه گرفته شده اند و نشان دهنده مسائل عمیق برای اقتصاد چین هستند.

او در توئیت خود در توئیتر نوشته است: شانگ های در مقایسه با آن چه که پیش تر بود اکنون یک شهر ارواح است. این مرکز مالی این شهر است. چین پیش تر حضور گسترده ای در غرب داشت. امروز دوشنبه است، روز کاری عادی است، احساس می گردد صبح یکشنبه در آلمان است. بسیار آرام... ترافیک جاده ای بسیار کم... رستوران های غربی شانگ های که پیش تر نماد برای غذا خوردن پرشور بودند اکنون خالی از مشتری هستند. جمعیت در بار های شانگ های امروز نصف جمعیت پیشین است. چین در مشکل به سر می برد.

او در ادامه نوشت: این نقل قول دوستی است که به چین سفر نموده است: پروازی به مقصد شانگ های داشتم. از بین همه نقاطی که سفر می کنم چین بیش ترین شواهد و علائم را از وجود مسائل مالی نشان می دهد. این یک دردسر عمیق برای آن کشور است. شانگ های در مقایسه با آن چه پیش تر بود تبدیل به شهر ارواح شده است. این مرکز مالی آن کشور است.

او در ادامه اشاره نموده پیش از آن که پاندمی کووید - 19 و قرنطینه های سراسری در چین شروع گردد خیابان ها و مراکز شانگ های مملو از جمعیت بودند، زیرا چین کماکان بازیگری اصلی در اقتصاد جهانی محسوب می شد. این پست به سرعت در سراسر توئیتر منتشر شد و بیش از 780 هزار بار مشاهده و بیش از هزار بار بازنشر شده است.

با این وجود، کاربر دیگری به نام پیتر لی با انتشار تصویری مملو از جمعیت در یک رستوران ایتالیایی در شانگ های نوشته دیگر نگویید شانگ های تبدیل به شهر ارواج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2219

به "شانگهای چین به شهر ارواح تبدیل شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانگهای چین به شهر ارواح تبدیل شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید