افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرحهای گردشگری

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری مهر/ براساس اخبار منتشر شده، افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرحهای گردشگری صورت می گیرد.

افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرحهای گردشگری

سید عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاح طرحهای گردشگری خراسان رضوی که هم زمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با بیان اینکه با افتتاح طرحهای گردشگری خراسان رضوی ظرفیت خدمت به زائران رضوی افزایش یافته، اظهار کرد: امیدواریم این طرحها خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه به زائران ارائه نمایند.

بعلاوه در این مراسم سید جواد موسوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گزارشی از طرح افتتاحی خراسان رضوی را ارائه کرد و گفت: 19 طرح گردشگری خراسان رضوی برای هفته گردشگری آماده افتتاح شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این مراسم که به صورت متمرکز و هم زمان با پروژه های گردشگری کشور در هتل لعل مبین برگزار گردید، اظهار کرد: این پروژه ها شامل 5 هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی تفریح، سه اقامتگاه بومگردی و 9 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی است که در شهرستانهای مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها 16 هزار و 200 میلیارد ریال است.

موسوی به اهمیت اشتغالزایی این پروژه ها اشاره نمود و اضافه نمود: با بهره برداری از این پروژه ها برای 295 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی یکی از استانهای پیروز در جذب سرمایه گذاری حوزه گردشگری است، توضیح داد: تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده از ابتدای سال تا امروز 45 مورد و ارزش ریالی آنها 24 هزار میلیارد ریال است و اشتغال ناشی از صدور مجوزهای گردشگری در این مدت نیز 1300 نفر بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2224

به "افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرحهای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت خدمت به زائران رضوی با افتتاح طرحهای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید